
TEĀTRIS

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

SAVĀDI CILVĒKI STĀV ĻOTI SAVĀDI / koncertšovs visa vecuma bērniem
"Savādi cilvēki stāv ļoti savādi" ir spilgta koncertšova formā veidota izrāde bērniem, kurā apvienoti analogie sintezatori ar operas balsi un analogajiem kinoprojektoriem. Pamatā ir Platona Buravicka vokālais cikls baritonam un analogajiem sintezatoriem, kas komponēts ar Daniila Harmsa dzeju bērniem (Kārļa Vērdiņa atdzejojumā). Ciklā izmantotās dažādas laikmetīgās kompozīcijas tehnikas, kas, apvienojumā ar deju mūzikas ritmiem, ļauj nepiespiestā veidā nobaudīt laikmetīgās elektroniskās mūzikas šarmu, savukārt analogo projektoru projekcijas ir kā reference koncertšovos izmantotajām gaismas un video saspēlēm. Tajā pat laikā abstraktās projekcijas un "in camera" triki raisa iztēli skatītājos un iepazīstina ar vienkāršākajām kino ēras sākuma filmēšanas tehnikām. Izrādē piedalās dziedātājs Armands Siliņš, komponists un analogo sintezatoru pārvaldītājs Platons Buravickis, analogo kino projektoru pārvaldītāja Lāsma Bērtule, režisors un aktieris Klāvs Mellis un horeogrāfe Madara Luīze Muzikante. Gaismu mākslinieks Niks Cipruss. Operatore Elīna Matvejeva.

LĀČA ANDREJA STUNDA / interaktīva pasaka bērniem
Šīs interaktīvās pasakas laikā bērni iepazīstas ar Imanta Ziedoņa muzeja talismanu lāci Andreju Upīti, uzzina faktus par dzejnieku, dabu, pārbauda matemātikas zināšanas un ritma izjūta, dziedot līdzi dziesmām, īpaši Lāča Andreja dziesmai, ko sacerējis Renārs Kaupers un Kaspars Zemītis. Tiks atdzīvināti Imanta Ziedoņa pasaku tēli Kroko un Suns Funs, kuri mudinās bērnus līdzdarboties stāsta veidošanā, lai katru reizi tas izvērstos nedaudz citāds.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.

LĀČA ANDREJA STUNDA / interaktīva pasaka bērniem
Šīs interaktīvās pasakas laikā bērni iepazīstas ar Imanta Ziedoņa muzeja talismanu lāci Andreju Upīti, uzzina faktus par dzejnieku, dabu, pārbauda matemātikas zināšanas un ritma izjūta, dziedot līdzi dziesmām, īpaši Lāča Andreja dziesmai, ko sacerējis Renārs Kaupers un Kaspars Zemītis. Tiks atdzīvināti Imanta Ziedoņa pasaku tēli Kroko un Suns Funs, kuri mudinās bērnus līdzdarboties stāsta veidošanā, lai katru reizi tas izvērstos nedaudz citāds.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.

LĀČA ANDREJA STUNDA / interaktīva pasaka bērniem
Šīs interaktīvās pasakas laikā bērni iepazīstas ar Imanta Ziedoņa muzeja talismanu lāci Andreju Upīti, uzzina faktus par dzejnieku, dabu, pārbauda matemātikas zināšanas un ritma izjūta, dziedot līdzi dziesmām, īpaši Lāča Andreja dziesmai, ko sacerējis Renārs Kaupers un Kaspars Zemītis. Tiks atdzīvināti Imanta Ziedoņa pasaku tēli Kroko un Suns Funs, kuri mudinās bērnus līdzdarboties stāsta veidošanā, lai katru reizi tas izvērstos nedaudz citāds.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.

LĀČA ANDREJA STUNDA / interaktīva pasaka bērniem
Šīs interaktīvās pasakas laikā bērni iepazīstas ar Imanta Ziedoņa muzeja talismanu lāci Andreju Upīti, uzzina faktus par dzejnieku, dabu, pārbauda matemātikas zināšanas un ritma izjūta, dziedot līdzi dziesmām, īpaši Lāča Andreja dziesmai, ko sacerējis Renārs Kaupers un Kaspars Zemītis. Tiks atdzīvināti Imanta Ziedoņa pasaku tēli Kroko un Suns Funs, kuri mudinās bērnus līdzdarboties stāsta veidošanā, lai katru reizi tas izvērstos nedaudz citāds.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.
Radoši izzinošajā pasakā “Lāča Andreja stunda” piedalās aktieri Māris Bezmers, Madars Zvagulis, Evita Klimavičiusa, režisors ir Valdis Pavlovskis un scenogrāfiju veidojis Didzis Paeglis.

IZBALANSĒT / dejas performance
Līdzsvars ir dinamisks, nevis statisks. Tamdēļ izrāde ir par pastāvīgi mainīgu procesu, kas, laikam ritot, sevi pārdefinē no jauna. Pie tā var pierast, bet to nevar paredzēt. Tas prasa darbu un paļāvību, bet katra reize, tajā atgriežoties, radīs jaunus izaicinājumus, jo balanss prasa
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.

IZBALANSĒT / dejas performance
Līdzsvars ir dinamisks, nevis statisks. Tamdēļ izrāde ir par pastāvīgi mainīgu procesu, kas, laikam ritot, sevi pārdefinē no jauna. Pie tā var pierast, bet to nevar paredzēt. Tas prasa darbu un paļāvību, bet katra reize, tajā atgriežoties, radīs jaunus izaicinājumus, jo balanss prasa
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.

IZBALANSĒT / dejas performance
Līdzsvars ir dinamisks, nevis statisks. Tamdēļ izrāde ir par pastāvīgi mainīgu procesu, kas, laikam ritot, sevi pārdefinē no jauna. Pie tā var pierast, bet to nevar paredzēt. Tas prasa darbu un paļāvību, bet katra reize, tajā atgriežoties, radīs jaunus izaicinājumus, jo balanss prasa
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.

IZBALANSĒT / dejas performance
Līdzsvars ir dinamisks, nevis statisks. Tamdēļ izrāde ir par pastāvīgi mainīgu procesu, kas, laikam ritot, sevi pārdefinē no jauna. Pie tā var pierast, bet to nevar paredzēt. Tas prasa darbu un paļāvību, bet katra reize, tajā atgriežoties, radīs jaunus izaicinājumus, jo balanss prasa
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.

IZBALANSĒT / dejas performance
Līdzsvars ir dinamisks, nevis statisks. Tamdēļ izrāde ir par pastāvīgi mainīgu procesu, kas, laikam ritot, sevi pārdefinē no jauna. Pie tā var pierast, bet to nevar paredzēt. Tas prasa darbu un paļāvību, bet katra reize, tajā atgriežoties, radīs jaunus izaicinājumus, jo balanss prasa
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.
rūpes un uzmanību. Līdzīgā veidā mēs runājam par godīgumu. Kas reiz licies ir taisnīgs resursu, telpas, pienākumu un atalgojuma izdalē var būt pilnīga ekspliatācija tagad. Darba ietvaros dueta autori un izpildītāji, Aigars Larionovs un Nauris Miķelis Goba caur kontaktimptovizācijas paņēmieniem meklē atbildes uz jautājumiem kā:”Vai viss ir godīgi sadalāms? Kurā brīdī un kas tiešām ir balansēts?" un “Vai godīgums pastāv tikai mūsu iztēlē?”. Izpildītaji caur šiem jautājumiem apskata saiknes starp līdzsvaru un godīgumu.

LĪDZĀS TEV / dejas performance
Viņas esamība ir iemiesota. Viņas deja - pati dziļākā un dabiskākā sevis izteikšana. Viņa dejojot veido saiknes, izjauc un atkal noformē pasauli. Viens cikls nomaina otru. Reizēm viņa grib apturēt laiku un nekustēties, bet viņa zina, ka turpinās kustēties. Radītās maskulīnās sistēmas mūsdienu pasaulē tiecas izmantot un ignorēt dabas un sievietes elpu, balsi, bet daba turpina
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?

LĪDZĀS TEV / dejas performance
Viņas esamība ir iemiesota. Viņas deja - pati dziļākā un dabiskākā sevis izteikšana. Viņa dejojot veido saiknes, izjauc un atkal noformē pasauli. Viens cikls nomaina otru. Reizēm viņa grib apturēt laiku un nekustēties, bet viņa zina, ka turpinās kustēties. Radītās maskulīnās sistēmas mūsdienu pasaulē tiecas izmantot un ignorēt dabas un sievietes elpu, balsi, bet daba turpina
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?

LĪDZĀS TEV / dejas performance
Viņas esamība ir iemiesota. Viņas deja - pati dziļākā un dabiskākā sevis izteikšana. Viņa dejojot veido saiknes, izjauc un atkal noformē pasauli. Viens cikls nomaina otru. Reizēm viņa grib apturēt laiku un nekustēties, bet viņa zina, ka turpinās kustēties. Radītās maskulīnās sistēmas mūsdienu pasaulē tiecas izmantot un ignorēt dabas un sievietes elpu, balsi, bet daba turpina
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?

LĪDZĀS TEV / dejas performance
Viņas esamība ir iemiesota. Viņas deja - pati dziļākā un dabiskākā sevis izteikšana. Viņa dejojot veido saiknes, izjauc un atkal noformē pasauli. Viens cikls nomaina otru. Reizēm viņa grib apturēt laiku un nekustēties, bet viņa zina, ka turpinās kustēties. Radītās maskulīnās sistēmas mūsdienu pasaulē tiecas izmantot un ignorēt dabas un sievietes elpu, balsi, bet daba turpina
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?
eksistēt, un sieviete nes savu esamību. Kad nu dabai apniks cilvēce, tā to nopurinās kā mazus ziedputekšnus vai smilšu graudiņus. Vai cikliskums kādā mirklī var pilnībā apstāties?

PUTNI, KAS NEMIGRĒ / Rīgas Baleta skolas laikmetīgās dejas izrāde
Putni, kas nemigrē, ir simbols brīvībai, kas nespēj izpausties. Horeogrāfs Dmitrijs Gaitjukevičs izrādes izvēlēto tēmu komentē tā: "Daudzu putnu sugas migrē, tas ir viņu dabā. Ja viņi to nespēj darīt, tātad pasaulē ir noticis kaut kas globāli satricinošs. Līdzīgi arī Ukrainas iedzīvotāji šobrīd nespēj darīt to, kas būtu viņu dabā – dzīvot, mācīties, strādāt, būt drošībā. Normāla dzīve viņiem ir atņemta. Ir grūti aptvert notiekošo, tāpēc veidojam izrādi par šo tēmu. Mēģinājumu procesā mūsu domas norobežojas no dzīves notikumiem, mēs aizraujamies ar deju un kustību, bet temats, ar ko strādājam, mums neļauj aizmirst notiekošo."
Laikmetīgās dejas izrādē "Putni, kas nemigrē" dejos Rīgas Baleta skolas laikmetīgās dejas programmas II un III kursa audzēknes – Terēze Zabarovska, Maria Popova, Kate Kaparkalēja, Ance Tjarve, Evelīna Monta Roze, Simona Prohorenko, Betija Neļķe.
Profesionālā vidējās izglītības mācību programma "Laikmetīgā deja" Rīgas baleta skolā ir jauna. 2019. gadā to izveidoja laikmetīgās dejas mākslinieki un pedagogi Dmitrijs Gaitjukevičs, Olga Žitluhina, Rūta Pūce un Anna Novikova, par ko 2021. gadā tika nominēti arī Dejas balvai, kas ir augstākais novērtējums dejas mākslā Latvijā.Izrādē atbalsojas pēdējo mēnešu notikumi pasaulē un satricinājums, kas radies mūsos kā sabiedrībā.
Laikmetīgās dejas izrādē "Putni, kas nemigrē" dejos Rīgas Baleta skolas laikmetīgās dejas programmas II un III kursa audzēknes – Terēze Zabarovska, Maria Popova, Kate Kaparkalēja, Ance Tjarve, Evelīna Monta Roze, Simona Prohorenko, Betija Neļķe.
Profesionālā vidējās izglītības mācību programma "Laikmetīgā deja" Rīgas baleta skolā ir jauna. 2019. gadā to izveidoja laikmetīgās dejas mākslinieki un pedagogi Dmitrijs Gaitjukevičs, Olga Žitluhina, Rūta Pūce un Anna Novikova, par ko 2021. gadā tika nominēti arī Dejas balvai, kas ir augstākais novērtējums dejas mākslā Latvijā.Izrādē atbalsojas pēdējo mēnešu notikumi pasaulē un satricinājums, kas radies mūsos kā sabiedrībā.

STUNDAS / Latvijas Kultūras akadēmijas jauno mākslinieku izrāde
Kāda jauna meitene, velēdamas iegūt augstāko izglītību, pirms eksāmenu kārtošanas ierodas pie skolotāja uz privātstundu. Stundai sākoties skolotājs ar prieku mēģina palīdzēt skolniecei, taču ar laiku saprot, ka viņas zināšanu līmenis ir mazāks nekā cerēts, kas skolotāju sāk kaitināt tik ļoti, ka viņš aiziet par tālu. Izrāde par inteliģenta cilvēka centieniem sadzīvot un cīnīties ar apkārt pastāvošo stulbumu un to, kas notiek, ja viņš neiztur.
Režisors: Jānis Leščinskis.
Režisors: Jānis Leščinskis.

STUNDAS / Latvijas Kultūras akadēmijas jauno mākslinieku izrāde
Kāda jauna meitene, velēdamas iegūt augstāko izglītību, pirms eksāmenu kārtošanas ierodas pie skolotāja uz privātstundu. Stundai sākoties skolotājs ar prieku mēģina palīdzēt skolniecei, taču ar laiku saprot, ka viņas zināšanu līmenis ir mazāks nekā cerēts, kas skolotāju sāk kaitināt tik ļoti, ka viņš aiziet par tālu. Izrāde par inteliģenta cilvēka centieniem sadzīvot un cīnīties ar apkārt pastāvošo stulbumu un to, kas notiek, ja viņš neiztur.
Režisors: Jānis Leščinskis.
Režisors: Jānis Leščinskis.

STUNDAS / Latvijas Kultūras akadēmijas jauno mākslinieku izrāde
Kāda jauna meitene, velēdamas iegūt augstāko izglītību, pirms eksāmenu kārtošanas ierodas pie skolotāja uz privātstundu. Stundai sākoties skolotājs ar prieku mēģina palīdzēt skolniecei, taču ar laiku saprot, ka viņas zināšanu līmenis ir mazāks nekā cerēts, kas skolotāju sāk kaitināt tik ļoti, ka viņš aiziet par tālu. Izrāde par inteliģenta cilvēka centieniem sadzīvot un cīnīties ar apkārt pastāvošo stulbumu un to, kas notiek, ja viņš neiztur.
Režisors: Jānis Leščinskis.
Režisors: Jānis Leščinskis.

STUNDAS / Latvijas Kultūras akadēmijas jauno mākslinieku izrāde
Kāda jauna meitene, velēdamas iegūt augstāko izglītību, pirms eksāmenu kārtošanas ierodas pie skolotāja uz privātstundu. Stundai sākoties skolotājs ar prieku mēģina palīdzēt skolniecei, taču ar laiku saprot, ka viņas zināšanu līmenis ir mazāks nekā cerēts, kas skolotāju s