LABA DABA 2018 I ZIŅAS
top of page
Search

Laba Daba draugi, lai arī līdz pēdējam brīdim cerējām, ka varēsim jūs klātienē satikt jau šogad, esam spiesti paciesties līdz 2022.gadam. Festivālu pārceļam uz 2022.gada 5.-7.augustu.



Arī ierastos apstākļos ieņēmumi no pārdotajām festivāla biļetēm nenosedz kopējās organizatoriskās izmaksas. Pandēmijas ietekmē budžeta plānošana ir vēl komplicētāka, jo jārēķinās ar papildu izdevumiem. Izvērtējot riskus un ieguvumus kopējai sabiedrības drošībai un veselībai, saprotam, ka visiem labpatīkama festivāla organizēšana šogad nav iespējama.

Biļešu tirdzniecība Biļešu servisa kasēs netiek pārtraukta. 2020. un 2021.gadā iegādātās biļetes būs derīgas arī 2022.gada festivālā, un to maiņa nav nepieciešama. Tiek saglabāts arī vecuma slieksnis, līdz kuram ieeja festivālā, vecāku pavadībā ir bez maksas. Biļetes nav nepieciešamas bērniem līdz 13 gadiem (ieskaitot). Novērtēsim, ja iegādāto biļeti pietaupīsi. Tādā veidā atbalstīsi kultūras nozari, kuru Covid-19 ietekmējis vistiešāk, kā arī ietaupīsi pats, jo zemāk par šī brīža cenu biļetes nebūs pieejamas.


Savukārt, ja zini, ka festivālu 2022.gadā apmeklēt tiešām nevarēsi, par biļešu atgriešanu sazinies ar Biļešu servisu, rakstot uz e-pastu: info[at]bilesuserviss.lv. Ja tomēr zini, ka likumā noteiktu pamatotu iemeslu dēļ (piemēram, nevari atrasties valstī, kurā notiek pasākums, vai pasākumu liedz apmeklēt būtiski veselības ierobežojumi) nevari apmeklēt pārcelto pasākumu jaunajā datumā, tad aicinām rakstīt iesniegumu uz info[at]bilesuserviss.lv, pievienojot pamatojošu dokumentu.


Pateicībā par sapratni un ar labdabīgu skatu nākotnē – Tava Laba Daba komanda!



Vai zināji, ka ieņēmumi no pārdotajām festivāla biļetēm nenosedz festivāla kopējās organizatoriskās izmaksas? Tāda situācija ir lielākajai daļai rīkoto koncertu un festivālu visā pasaulē. Festivāla budžetu veido vairāku sadarbības partneru pienesums un svarīga loma ir katram no tiem.

Mēs ilgi rēķinājām un domājām, kā 2020.gadā izgrozīties, lai dotu sev iespēju sarīkot mazu un eksk


luzīvu festivālu 1000 personām. Rezultatā esam nonākuši pie lēmuma, ka šogad festivāls nevar notikt.

Festivālu pārceļam uz 2021.gada 6.-8.augustu un ļoti novērtēsim, ja atbalstot mūs un kultūras nozari, kas šobrīd ir neapskaužamā situācijā, nesteigsies ar iegādātās biļetes atgriešanu. Iegādātās biļetes būs derīgas arī 2021.gada festivāla apmeklējumam un maiņa nav nepieciešama.

Ja kādu iesmeslu dēļ nebūs iespējams apmeklēt pārcelto pasākumu, naudu par biļetēm, kas iegādātas SIA „BIĻEŠU SERVISS” tīklā, var saņemt ar pārskaitījumu, aizpildot pieteikuma veidlapu līdz 2020.gada 21.augustam. Pieteikuma veidlapu var ielādēt šeit.

Aizpildītu veidlapu sūtiet uz e-pasta adresi info@bilesuserviss.lv.

Gatavojoties 2021.gada festivālam, biļešu tirdzniecību un organizatoriskos darbus nākamā gada festivālam nepārtrauksim. Cena līdz nākamā gada pavasarim paliks nemainīga – 45,00Eur.

Paldies par uzticību un kopā būšanu aizvadītajos gados, kā arī novērtēsim, ja tiksimies “Ratniekos” kopā baudīt LABA DABA atmosfēru nākamajā vasarā!

Saistībā ar valstī izsludināto ārkārtas stāvokli, saņemam jautājumus par festivāla norisi un iegādātajām biļetēm.

Foto: cottonbro.

Informējam, ka šobrīd festivāls netiek atcelts. Lēmums par festivāla atcelšanu vai pārcelšanu tiks pieņemts tikai pēc oficiāla valdības paziņojuma par publisku pasākumu rīkošanas aizlieguma pagarinājumu. Gadījumā, ja publisku pasākumu organizēšanas ierobežojumi tiks pagarināti un festivāls būs jāpārceļ vai jāatceļ, ievērosim visus valstī noteiktos normatīvus, regulējumus un likumus attiecībā uz atcelto pasākumu biļešu vērtības atgriešanu. Lūgums būt pacietīgiem un saprotošiem un šobrīd nesūtīt mums vēstules un e-pastus ar jautājumiem par festivāla atcelšanu. Par visu aktuālo un jebkādām izmaiņām informēsim Jūs mājas lapā www.labadaba.lv un sociālajos tīklos. Gadījumā, ja festivāls būs jāatceļ vai jāpārceļ, visu informāciju, kas saistīta ar iegādātajām biļetēm, arī pubilcēsim mājas lapā un sociālajos tīklos. Šobrīd nozares asociācijas un nozares pārstāvji sadarbībā ar Veselības ministriju un citām institūcijām strādā pie publisku pasākumu atgriešanas plāna matricas izveides un veselības protokolu ieviešanas, lai organizētie pasākumi būtu sabiedrības veselībai droši. Paldies par uzticību un kopā būšanu aizvadītajos gados, kā arī novērtēsim, ja uzticēsies mums arī šajā ne visai vienkāršajā brīdī. Liekot, roku uz sirds apliecinām, ka mēs strādājam savu apmeklētāju interesēs. Mēs darīsim visu iespējamo, lai gadījumā, ja festivāls būs jāpārceļ, mūsu apmeklētāju zaudējums būtu tikai sirdssāpe par to, ka uz mūsu atkalredzēšanos ir jāgaida ilgāk, kā mēs visi vēlētos!



FESTIVĀLA JAUNUMI

bottom of page